torsdag 11 februari 2010

Jag skulle hellre skriva något fint men jag vet inte vad som är fint för dig så jag skriver bara att du är en katt. mjau mjau

tittar på saker jag skrivit och tänker;
Va? har jag skrivit så?
känner mig glömsk idag.
inget verkar fastna på min hjärna.
på matten sitter jag bara och lolar och fattar inte och orkar inte.
ja. och lite likadant på alla andra ämnen också för den delen.
men denna veckan har jag haft ont i huvudet hela tiden.
kanske är därför.
nåja. Sen när började jag bry mig om skolan och sånt förresten?
det gör jag inte. även om det är bra att göra det? aja jag vet inte.

cellen idag var trevlig.
jag ledde den. och ice-breakern var rolig.
man får en känsla och en mening.
te.x: Sliskigt och ''Vi drar till fjällen.''
Så kanske nästa svarar: Vilt och ''Okej, det där var omoget.''
hmmmm..... kul.

åh. mitt huvud är fullt med 1 miljon tankar.

det kanske är därför jag har så ont i huvudet?
jag bara tänker och tänker och tänker.
och en del saker/människor kan bara inte försvinna från mina tankar.
det känns konstigt. och knäppt. och allt möjligt.
och man vet inte var tankarna kommer ifrån.
dom är omöjliga att bli av med.
en klump av saknad.
en klump av ovisshet.
missförstå mig inte.
jag mår ganska bra.
iallafall för ett tag.
nu borde jag gå och lägga mig.
nu. nu. nu. nu./Adele

godnatt. min. skatt. min. älskade. älskade. underbara. underbara. älskade. fina. fina. skatt./Gud.

3 kommentarer:

  1. Ja! tack bra då vet jag att di finns ;) Bra tips gumsi :D
    Ska börja lite o planera imon. Är på öland nu och ska ta ded chill! pusspuss<3

    SvaraRadera
  2. Känner verkligen igen mig i det där med tankarna. Det tar verkligen jättemycket energi ifrån en.

    Måste bara säga att jag tyckte jättemycket om att vara med dig idag! Du är en otroligt bra person.

    SvaraRadera
  3. tack julia. Du är bra ska du veta! :)

    SvaraRadera