söndag 28 februari 2010

Vad var det du sa, jag tyckte att jag hörde dig skratta


fina nya stövlar som skulle passa bra med en klänning en regning sommardag. tycker jag.

wow. mitt förra inlägg var mitt hundrade.
japp. intresseklubben antecknar, som man säger.

åh. jag kommer inte kunna somna på länge.
har både nästan vänt på dygnet och har massa tankar.

somnade vid 04.00 igår. uuh. häftigt tjejen.


ååh. ibland känner jag mig så galen inombord.

så himla. jag vet inte.
vill bara skrika ut något.

men jag vet inte ens vad.

jaja käre tid. lilla flicka. vem bryr sig.

ja. sportlovet är slut.
jag längtar till nästa lov.

det är allt jag har att säga om det.

Varför är det så jobbigt? Jag förstår inte det.


kära någon. varför mår jag konstigt ikväll!?
Men det var en bra dag idag. det var det trotsallt.
Jaja. sluttjatat om absolut ingenting.
ha det bra.

jag behöver ju dig.
så himla himla mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar