måndag 15 februari 2010

Jag skulle kunna skriva något här som är ännu mer förvirrande men det skulle nog bli jobbigt, så det jag skriver är godnatt och sov gott

man kan ju inte ens dra sig själv i kragen.
vad är det för påhitt.
eller jo man kan dra. men inte upp sig själv.

förrrrr jag blir förvirrad.
och det är. ji o be be i ge te.
och jag förstår ingenting.
och det är. ji o be be i ge te.
och. e en es a em te.

åh. var tyst.
vad gjorde jag för fel från början eller nu eller i slutet eller då eller var det inte jag får jag börja om vad är problemet, ska jag vara tyst nu? ja.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, visst är det så. Sedan när man har det jobbiga överstökat känns ju allt bra igen. Men sen kommer nästa grej... Nåja, på något sätt är man ju tvungen att klara av det. Ha det bra!

    SvaraRadera