söndag 21 februari 2010

Förlåt men det är konstigt och svårt


Idag har jag:
  • Varit på Gudstjänst.
  • Bakat kolakakor.
  • Städat med Julia hos Erik.
  • Lyssnat på bra musik.
Kolakaka tillsammans med typ o'boy eller mjölk rekomenderas.
Kolakaka är väldigt enkelt att baka också.
100 g smör, 1 msk sirap, 2 dl mjöl, 1 msk vaniljsocker, 1 tsk bakpulver, 1dl socker.
blanda och sen in i ugnen 175 grader i 15-20 minuter.

jag är en drömmare.
en grubblare.
jag tänker. mycket.
men när det händer mycket hinner jag inte stanna upp och tänka.
och det är skönt på sätt och vis. men konstigt.
ett tag. då var det så hela tiden.
jag stannade inte upp en enda sekund.
jag tänkte aldrig som innan. jag bara gjorde saker.
men det är skönt att tänka efter.
Hur ska man annars hinna med att känna saker?
känna kärlek.
kärlek.
Gud.

Hejdå.

3 kommentarer:

  1. fint skrivet om att stanna upp och tänka till. för att känna.
    fin bild också.
    har du använt den nya kameran än?
    kram.

    SvaraRadera
  2. tack (: Nej jag har inte använt den än. ska först använda den till en uppgift i skolan och sedan ska jag använda den i Etiopien. Köpte film till den idag iallafall (:
    kram!

    SvaraRadera
  3. ja visst var det :) Haha you are the photographer ;)

    SvaraRadera