onsdag 10 februari 2010

Stuck in a moment, now I can't get out of it


oj det är helt sjukt.
jag vill så mycket men samtidigt vet jag inte vad jag vill.

oj oj oj.


är det inte konstigt att det är så svårt att få en uppfattning av sig själv?

alltså hur man är?

Eller är det kanske bara jag som har svårt för det?


och jag ska göra en liten film.

för filmer är fint och underbart och fruktansvärt nostalgiskt i framtiden.
älskar känslan.
såg idag ett videoband(!!) från när jag och några i från rockneby klassen gick i 5:an eller 6:an.

vi hade ett tv-program som hette ''Behöver du hjälp?''
Gulligt var det.

önskar jag hade filmer från när jag var liten.

jag ska filma ALLT!
nej. men lite saker iallafall.
men först får jag skaffa en finare bättre kamera. jaa!
när jag har råd.
heeeeeeh. någon gång om hundra år.
nej. men typ.

jag var hemma idag.

skulle egentligen varit på läkarbesök.

behöver gå till läkare för typ fyra saker just nu.

känner mig lite smått sjuk i min kropp.

jaja. det går väl över nån dag hoppas jag.

det var det för nu. hejdå då.

3 kommentarer:

  1. ååååh, den klänningen är ASFIN! jag vill så ha den! :o den är så finfinfinfinfin! :D

    SvaraRadera
  2. jaa visst är den! hoppas på att köpa den en vacker dag hihi :)

    SvaraRadera
  3. Fett fin klänning :D passar dig perfect ;) kisskiss<3

    SvaraRadera