onsdag 20 januari 2010

Besöket

Patricia kom till mig en stund på kvällen!
Det var jätte trevligt och mysigt.
Först pratade vi mest och tittade på massa av mina smycken.
Jag märkte att jag har sjukt mycket smycken.
Som jag inte använder heller.
Dom kan ju säljas.
Sen åt vi bulle och nyponsoppa(favorit just nu). :)
Alltid roligt att träffa en vän.
Extra roligt när det var länge sen.
oj ett rim.

Tänker mycket på hår just nu.
Frisyrer that is.
Vill ändra min frisyr.
Mycket.
Vill ha kort.
Men för inte så länge sen,
då var jag helt säker på att jag skulle ha långt.
Tycker varken jag passar i långt eller kort.
Vill färga det.
Väldigt annorlunda från nu.
Men jag vet inte.
Det kanske bara är en ''fas''.
Vi får se vad jag tycker om en vecka.
Har ändå inte råd just nu.

Nu måste jag sova.
Har ''sovmorgon''.
Det innebär; Jag får sova till halv sju.
Jippey.
Godnatt.

don't let me put me down
and don't let anyone else put me down
help me see what you see in me
Because I can be blind sometimes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar