måndag 4 januari 2010

Himlens och jordens

hej.
idag har jag varit i kyrkan.
tyckte undervisningen var himla bra idag.
titta på naturen. visst är den fin?
vem skapade den? Gud.
så självklart är det.

jag har också varit hos josef idag.
jag tycker om honom.
väldigt väldigt mycket.
mmm.

jag vill verkligen åka till Etiopien.
Och det kanske blir så.
hoppas hoppas hoppas.
Gud Gud Gud.

jag såg en film idag.
what happens in vegas.
först i början trodde jag den var dålig,
men den blev fin i slutet.
I guess I like happy endings you know.
Ibland gillar jag att se på film, ibland inte.

jag är lite hungrig.
på pasta och mozarella ost.
tror jag.
eller pannkakor med sirap.
våfflor är också gott.
det var det. hejdå

du är älskad av Gud.
Gud, himlens och jordens herre.
dom orden får mig att rysa

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar