torsdag 21 januari 2010

Gud är kärleken och kärleken är för evigt

asså det är så knäppt.
ena dagen mår jag på ett sätt,
andra dagen mår jag på det totalt motsatta sättet.
Det är så knasigt.
Kan faktiskt inte förstå det.
helt sick asså.

Idag mår jag mycket bra.
Även att torsdagar tydligen är ganska tråkiga.
Jag gillar (MYCKET) att vårt nya schema är mer chill.
tycker att Julia och jag hade roligt i skolan idag.
vi gjorde paket till Lovisa som fyller år!
sen var vi hos henne på cellgrupp.
fixade kalasiga serpentiner så det blev kalasigt.
Cellgruppen var för övrigt mycket mysig.
som alltid.

Önskar jag var en sån som fixade kalas när jag fyller år.
fast sån är jag verkligen inte.
Vill typ ha barnkalas med fiskedamm.
Eller bara glassmys i trädgården.
mmm. kanske det.
fyller ju år om skitlänge så har lite tid kvar. heh.

Jag har inga nya bilder. :(
Det är lite tråkigt tycker jag.
Längtar efter en ny kamera.
åh. det vore najs.
Men ja.
Nu sparar jag ju pengar.
spare spare spare.
Till Etiopien.
Jaja. ska nog sluta sitta framför datan nu!
Godnatt din skatt.
fina. fina. Du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar