torsdag 28 januari 2010

Kärleken är alltid redo att förlåta, tro, hoppas och leva vidare vad som än händer


hej alla mina miljoner läsare.
det var ett skämt.
bilden är inte min,
men det var fint tycker jag.

jag känner mig så sur och negativ nuförtiden.
mina humörsvängningar är så sjuka så att jag vet inte vart jag ska ta vägen. det är faktiskt stört. på riktigt.
Men jag har kommit på en sak. typ. det verkar som jag påverkas av små saker. mycket. om en liten sak går fel eller känns fel i början av dagen, då blir hela dagen förstörd ibland. Ibland kanske jag inbillar mig saker också.
fast det är ju ganska surt att bara var en äcklig liten fågelskit på en glasruta.
för det är så det kan kännas. iaf när man sitter i hörnet bakom och någon tycker synd om en, alla skrattar men man är inte där.
kanske är det nåt lite fel.
jaja. nåväl.
du gör mig glad iaf.


ja, jag skriver osammanhängande bajs.

men detta är min blogg.
här har jag yttrandefrihet.

Om du skiter i detta och inte bryr dig,
ingen tvingar dig att läsa mitt lilla bajsiga bajsskit,
struntprat. okej?!


Om du vill att jag ska må dåligt.
Då kan du låta mig va. forever

förlåt för konstigt skit. men somsagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar