tisdag 12 januari 2010

Ganska trist

jag känner mig som värsta datanörden.
är typ alltid online på facebook.
känns inte bra.
fast det kanske är för att det är vinter.
man är ju inte ute så mycket.

Ibland är det jobbigt att öppna munnen och prata.
ställa en fråga.
för att lära känna någon.
jag är inte bra på sånt.
nej det kan man lugnt säga att jag inte är.

ibland är jag dum.
kan inte vara tyst.
bara säger småtaskiga saker.
jag får skärpa mig.

ibland irriterar man sig på typ allt.
eller jag känner så iallafall.
det är jättejobbigt.

Skolan var inte lika bra idag.
tråkig och så.
men okey ibland.

Det är inte konstigt att flickor får ätstörningar.
världen är så sjukt ytlig.
vill gråta varje gång jag hör nåt om att bli smal.
varje gång.
träna hit, träna dit, äta lite, äta inget.. bla bla.
inte bara för det är synd om dom som har ätstörningar,
utan mest för att det får mig att tänka på hur jag ser ut.
Jag kanske är överkänslig.
Det är jag.
det är ju många som vill träna och sånt.
dom verkar må bra.
men jag antar att det ger mig ångest.
Men jag kanske inte är så trygg med hur jag ser ut.
det suger såklart.
Usch nu kändes det som jag var riktigt deppig.
men jag hatar ytlighet.
ja, jag hatar det verkligen.
Men sån är världen, vet inte vad jag ska göra åt det.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.13681595
hejdå då

undrar ibland om jag är för ärlig.
ja vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar