lördag 9 januari 2010

Natt

här sitter jag. vid datorn.
klockan är lite mer än ett. oj oj oj.
inte bra.

önskar att det blir pannkakor till frukost imorgon.
men tror inte det tyvärr.
men ja. det finns ju annat man kan äta.
ifall du inte visste. jag ÄLSKAR pannkakor.
favoritmaten.
vilken är din favvomat?

Jag känner verkligen för en ändring med mitt hår.
det känns tråkigt och så.
vill färga det.
klippa det kort. (åh nej!)
Om jag skulle klippa det kort skulle jag bara ändra mig.
så är det nästan alltid.
och jag har ju bestämt mig för långt hår nu,
även att jag inte passar så himlans bra i det.
Jaja. Vilket stort problem då. (inte alls)

hoppas imorgon blir en kul dag.
hoppas någon vill ha roligt. trevligt. mysigt.

åh käre tid. vad jag längtar.
längtar längtar längtar till sommar.
till frihet.
känner mig aldrig fri i fängelset. (skolan)
jaja. buhu på mig.
borde rycka upp mig.
eller nåt sånt.
Godnatt din skatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar