söndag 17 januari 2010

Man vill så mycket

hejsan.
idag har vart en fullspäckad/mysig dag.
that's what I like you know.
aja. först var det kyrkan,
roligt mysigt kul.
Sen var jag hemma och åt banankaka
och tittade på Askungen 2 elr nåt.
den är helt okey.
banankaka är enkelt och smaskigt.
fast det var inte jag som bakade den.
aja. sen var det etiopien-möte. (?)
Jag ska förklara.
ja, vi vill åka till Etiopien ett gäng.
så vi fick lite info idag.
problemet för mig är... pengar.
så om du har nåt jobb jag kan göra säg till.
Aj really want to go.
Hur kan man tro att man ska åka när man inte har en krona?
Jooo.. Man litar på GUD.
Det ska jag göra.
För jag kan inte trolla.
Men för Gud är inget omöjligt.
Så om han vill så går det.
det är upp till Honom.
Nu borde jag sova.
ha ju skola imon.
alltså , ska upp 05:30.
Jippiiieeee..... nej.
hejdå sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar