fredag 22 januari 2010

Kärleken är alltid tålmådig och vänlig


hejsan.
jag fick en så konstig känsla idag.

när någon rycker i handtaget.

då får man konstiga känslor.

jag tycker inte om konstiga känslor.


på kvällen var det fritidsgård.

var med och hjälpte till och så.

inte så mycket folk, men trevligt ändå.

varje fredag i Klippan klockan 19.

Guitar Hero, fika, köpa goda saker,

idag var specialiteten våfflor. Mums.

Asså det är roligt. Believe me.

Folket där är roliga.


Det verkar som att jag känner för att skriva mycket.
these days.
Men helst vill jag fota,
Fota fota fota.

Jag vill vila. Men också mysa och ha kul
Åh. Jag vill ha sommarlov.

vi säger jag älskar dig

jag älskar dig

jag älskar dig

Glöm inte dom du älskar.


there's a restless feeling in my bones
and at times, it just wont go away.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar