söndag 3 januari 2010

Jag är lite uttråkad

Häjsan.
Igår var jag hos Lovisa.
Det var folk hos henne och det spelades massa spel.
Sånt är trevligt. Om man vinner.
ja, sån är jag.. Tycker bara om spel om jag vinner.
det är lite.. trögt kanske.
men det är inget jag är stolt över, jag jobbar på det.
Jaja. Jag sov hos Lovisa. Det tycker jag om.
Jag tycker om att inte vara ensam.
Just nu är det en period då jag aldrig vill vara ensam.
Jag vill ha kompisar runt om mig heeela tiden.
det är bara tråkigt att vara ensam nu.

Idag åkte vi skridskor.
jag är ganska dålig men det var kul ändå.
vi lekte kom alla mina små kycklingar.
sen har jag varit hemma och fixat..
fixat mitt fotoalbum.
det blir fint. Inte sårdär perfekt, men fint.
gillar när det inte är helt perfekt utan lite skit i hörnen.
tror jag..

jag saknar typ alla mina vänner.
även dom jag typ träffade nyss.
det är ju knäppt.
jag är lika sällskapssjuk som min katt.
och trött är jag inte. pigg som en gris.
väldigt mycket på skrivhumör verkar det som.

men nu tog nog orden slut.
fast ändå inte.
men jag orkar inte skriva nåt deppigt.
men jag är ganska glad.
fast ändå lite weird.
jag är lite weird.
tjaråå.

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig delen!

    SvaraRadera
  2. saknar dig också linnsey!! haha linnsey var ett roligt smeknamn :P haha smeknamn låter ju typ porrigt xD vadå smek licksom? himla konstigt (:

    SvaraRadera