lördag 9 januari 2010

Bra kväll

jag önskar att jag hade fler vänner.
som man bara kunde ringa när som helst.
hm. missförstå inte.
typ sånna man kan mysa med.
och sånt.
fast har redan sånna. men kul å ha fler.
verkar som att man tappar kontakten med alla nån gång.
det är så tråkigt tycker jag.
jaja. nog om det.

ikväll var en rolig kväll.
vi några ungdomar hängde i klippan.
först hade vi problem med vad vi skulle göra.
sen kom vi på massa roliga grejer.
inte nudda golv, fast det var för farligt. (men skitakul)
sen körde vi mörkkurragömma.
sen riket. och lolade sönder asså.
ägde sönder.
att leka är barnsligt men ack det skojigaste ibland.

i filmer och sånt.
verkar som 16-åringar där är så stora.
jag är 16.
men jag känner mig bara som en liten skit.
nästan ingen livserfarenhet alls.
eller jo. kanske det.
men vuxen, åh nej det är jag inte än.
tjaråå. eller godnatt kanske. ha en fin sovtid.

by the way,
det finns en underbar plan för dig.
för ditt liv, för din framtid,
den här planeten. alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar